Turnieju Charytatywnego Piłki Nożnej

Zgłoszenia do turnieju
Zgłoszenie do rozgrywek powinno zawierać:
– Nazwę drużyny oraz imienną listę zawodników reprezentujących drużynę (maksymalnie 12 osób) wraz z zaznaczeniem osoby kontaktowej (kapitan)
– Zgłoszenie do rozgrywek jest jednoznaczne z deklaracją przestrzegania regulaminu i przepisów gry w piłkę nożną.
– Rozgrywki mają charakter wyłącznie rekreacyjny.

LICZBA DRUŻYN – 12 
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ

Zgłoszenia przez stronę facebookową oraz na maila fm.pis@poczta.pl

I. Miejsce i termin
Boisko Sportowe ,,Orlik 2012” w Gostyninie, Sportowa 1
05.08.2017 r. / sobota / przyjazd drużyn do godz. 08.45

II. Organizator
MOSIR Gostynin
FM PiS Gostynin

III. Cele turnieju
– Zbiórka funduszy na leczenie Krzysztofa Kałębasiaka
– Umożliwienie rywalizacji sportowej drużyn piłkarskich oraz integracja środowisk
– Wyłonienie najlepszego zespołu oraz propagowanie zdrowego stylu życia

IV. Warunki uczestnictwa
Turniej przeznaczony jest dla wszystkich którzy „ CHCĄ POMAGAĆ”
Proponowane wpisowe drużyny na rzecz Krzysztofa Kałębasiaka 100 zł
V. Zgłoszenia do turnieju
Zgłoszenie do rozgrywek powinno zawierać:
– Nazwę drużyny oraz imienną listę zawodników reprezentujących drużynę (maksymalnie 12 osób) wraz z zaznaczeniem osoby kontaktowej (kapitan)
-Zgłoszenie do rozgrywek jest jednoznaczne z deklaracją przestrzegania regulaminu i przepisów gry w piłkę nożną.
– Rozgrywki mają charakter wyłącznie rekreacyjny.

Zgłoszenia przez stronę facebookową oraz na maila fm.pis@poczta.pl

VI. System rozgrywek
System rozgrywek: w turnieju udział bierze 12 drużyn. O godz. 9.00 nastąpi losowanie numerów drużyn. Drużyny które wylosują numery 1-3 ( grupa A) 4-6 ( grupa B) 7-9( grupa C) 10-12 (grupa D).
Rozpoczęcie pierwszych meczów godzina 09.15. Mecze trwają 10 minut, przerwa pomiędzy meczami maksymalnie 5 minut.
Półfinały : zwycięzca grupy A gra z zwycięzcą grupy D
zwycięzca grupy B gra z zwycięzcą grupy C

Mecz o 3 miejsce
WIELKI FINAŁ NA ORLIKU około godziny 12.00.

VII. Przepisy i skład drużyny
1. Obowiązywać będą przepisy gry w piłkę nożną z wyjątkiem gry ,,bez spalonego”.
2.Zespoły rywalizują w 6 osobowych składach (bramkarz i sześciu zawodników w polu ), zmiany odbywają się systemem hokejowym.
3. Zespoły biorące udział w turnieju powinny posiadać jednolite stroje.
4. Obowiązuje gra w obuwiu przeznaczonym na orlik (turfy, halówki), zakaz gry w butach piłkarskich korkach.
5. Na terenie boiska mogą przebywać jedynie zespoły rozgrywające mecz. Zawodnicy rezerwowi powinni znajdować poza linia boczną.

6. Za zwycięstwo drużynie przyznawane są 3 pkt., za remis 1 pkt., za porażkę 0 pkt.

7. O kolejności miejsc w tabeli z uwagi na preferowanie ofensywnego stylu gry decydują kolejno
a) liczba zdobytych punktów,
b) ogólny stosunek bramkowy ze wszystkich spotkań uzyskany przez drużynę,
c) przy identycznym stosunku bramkowym decyduje większa liczba strzelonych goli.
e) wyniki bezpośrednich spotkań zainteresowanych drużyn,
e) losowanie

8. Kary dyscyplinarne :
a) żółta kartka – ( proponowana kara 15 złotych na rzecz Krzysia), zawodnik który otrzyma 2 żółtą kartkę w meczu otrzymuje kartkę czerwoną ( proponowana kara 40 złotych na rzecz Krzysia)
b) czerwona kartka – drużyna gra w niekompletnym składzie do końca meczu,
c) niesportowe zachowanie ( mamy nadzieję że nie dojdzie do takich sytuacji  )– wykluczenie z turnieju + proponowana kara finansowa 50 złotych  oczywiście na rzecz Krzysia .

9. Gdy drużyna wycofa się z turnieju wyniki -punkty-bramki z jej udziałem są anulowane, natomiast drużyna, która nie stawi się na mecz(10 min po godzinie rozpoczęcia), zostaje ukarana walkowerem 3:0.

10. Warunkiem zezwolenia drużyny na mecz jest minimum 4 graczy (4 w polu +bramkarz)

11. Czas trwania meczu : 1 x 10min, w fazie pucharowej gdy wynik meczu jest remisowy następuje seria rzutów karnych ( 3 serie, w przypadku remisu do pierwszego niestrzelonego).

12. Podczas wprowadzania piłki do gry, przepisowa odległość od piłki to 5 metrów, natomiast rzut z autu wykonuję się tylko i wyłącznie nogą z ziemi. Przy pomocy tego rzutu nie można bezpośrednio strzelić gola.

13. Wszystkie rzuty wolne są bezpośrednie na gwizdek.

14. Kapitan jest jedyną osobą która może prowadzić dyskusję z sędzią ( niezalecane ponieważ sędzia co do zasady jest nieomylny)

15. Przeklinanie jest karane żółtą kartką

VIII. Postanowienia końcowe
1. Za nieprzestrzeganie regulaminu i przepisów gry grozi kara dyskwalifikacji z turnieju lub walkower. Karę orzeka organizator.
2. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności prawnej za stan zdrowia uczestników i udział w rozgrywkach osób chorych. Osoby biorące udział w rozgrywkach powinny poddać się wcześniej we własnym zakresie badaniom lekarskim stwierdzającym ich dobry stan zdrowia, umożliwiający udział w turnieju.
3. Zawodnicy nie mogą grać w okularach, łańcuszkach itp.
4. Zawodnicy biorący udział w zawodach powinni posiadać ze sobą dokument potwierdzający ich tożsamość.
5. Za wszystkie sprawy formalne dotyczące drużyny – wymienione w powyższych punktach i podpunktach regulaminu – odpowiedzialny jest kapitan/kierownik drużyny.
6. Na wniosek drużyny przeciwnej sędzia, przed meczem, ma obowiązek sprawdzenia tożsamości zawodników. Po zakończeniu spotkania wszelkie wnioski i protesty drużyn nie będą weryfikowane .
7. Do interpretacji powyższego regulaminu uprawniony jest jedynie organizator ( patrz punkt II).
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione i zgubione w szatni oraz w trakcie trwania turnieju
9. Za szkody powstałe w szatniach odpowiada drużyna.

IX. Nagrody
Nagrodą będzie udział w turnieju i możliwość niesienie pomocy oraz wsparcia Krzysia oraz jego rodziny w walce z chorobą.
Dla najlepszych trzech drużyn pamiątkowe puchary

Korzystający z obiektu są zobowiązani do przestrzegania Regulaminu kompleksu Sportowego ,,Orlik 2012”.

UWAGA !!!
Na obiekcie Orlik 2012 w Gostyninie jest kategoryczny zakaz spożywania alkoholu.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne kontuzje i obrażenia powstałe w trakcie turnieju.

Zapraszam do udziału w turnieju oraz przypominam o możliwości przekazania 1% na rzecz Krzysia.

Facebook Comments